Friday 11 February 2011

Een beetje kort zitten

De afgelopen twee dagen was ik zo moet, dat ik 's avonds maar 25 minuten heb gezeten. Ik probeer vanavond weer de 40 minuten vol te maken.

De ouderavond over seksuele voorlichting voor Coll ging niet door. Gisteren heb ik hem gevraagd of ze er in de klas al mee begonnen waren. Coll zei dat de juf het wel geprobeerd heeft, maar iedereen moest zo erg lachen dat ze maar weer opgehouden is. Verder interesseert het onderwerp hem niet zo. Blijkbaar wil ik in mijn vaderlijke enthousiasme al meer vertellen dan nu nodig is. Maar ik heb me stil gehouden en het onderwerp gelaten. Nog even wachten, tot hij er wel interesse in krijgt.

Ik heb in de auto een luisterboek geluisterd over "social deviance". Het eerste wat duidelijk werd gemaakt is dat je alleen afwijkend bent als anderen jou afwijkend vinden. Verder een hoop interessants over hoe oordelen werkt.

No comments: